Intrebari frecvente

Cum cumpăr?
Alegeți una dintre secțiunile site-ului unde sunt prezentate produsele. Dați click pe articolul dorit și veți afla toate informațiile despre produs, mărimi, compoziție etc. Selectați o mărime și adăugați articolul în coș, după care puteți alege între procesare comandă sau continuarea cumpărăturilor. După ce ați introdus corect datele de facturare și de livrare, selectați modalitatea de plată agreată, verificați informațiile furnizate și confirmați comanda.
Pot afla starea comenzii mele?
Da, verificând statusul comenzii pe www.enpriveatelier.ro la secțiunea Contul meu, în cadrul rubricii Istoric Comenzi. Pot să-mi modific comanda? Da, puteți să modificați comanda, atâta timp cât nu a fost deja procesată, contactându-ne la numărul de telefon 0727 504 721 sau prin intermediul adresei de e-mail customer@enpriveatelier.com.
Cum pot folosi un cod de reducere pentru comanda mea?
În cazul în care dețineți un cod de reducere, puteți introduce acest cod pe pagina de finalizare a comenzii. Câmpul pentru codul de reducere este localizat în partea stângă, sub informațiile de facturare.

Cât durează livrarea?
Livrările se fac în termen de 2-3 zile lucrătoare din momentul în care comanda a fost finalizată și confirmată, prin intermediul Sameday, în România și DHL în afara României.

Care sunt cheltuielile de transport și manipulare pentru cumpărăturile online?
Costul de transport este de 20 lei pentru orice localitate din România și 70 lei oriunde în afara României. Beneficiezi de livrare gratuită la comenzi de peste 400 lei în România și la comenzi internaționale de peste 800 lei.

Cum pot urmări expedierea coletului meu?
Accesați link-ul transmis în e-mailul de confirmare al procesării și expedierii comenzii și introduceți numărul de urmărire al comenzii dumneavoastră. Urmărirea livrării se realizează prin intermediul Sameday, pentru comenzile în România și prin intermediul DHL oriunde în afara României. Pentru alte informații cu privire la livrare, nu ezitați să ne contactați la numărul de telefon 0727 504 721 sau prin intermediul adresei de e-mail customer@enpriveatelier.com.

Pot să returnez / schimb un produs / o comanda?
Da, puteți solicita returnarea produselor sau schimbarea lor în termen de 14 zile de la recepționarea coletului.
Beneficiați de retur gratuit prin intermediul firmelor de curierat Sameday, respectiv DHL. Din motive administrative vă rugăm să ne contactați pentru a vă genera AWB-ul de retur la 0727 504 721 sau customer@enpriveatelier.ro.

Pentru a returna un produs:

  • Contactați-ne pentru a vă genera AWB-ul de retur la 0727 504 721 sau customer@enpriveatelier.ro.
    • Descărcați și completați formularul de retur online din secțiunea „Contul Meu”
    • Introduceți factura fiscală și produsele pe care doriți să le returnați în ambalajul original.
    • Expediați coletul la adresa: BUFFET DRESSING S.R.L. – Ploiești, Str. Văleni, Nr. 95, în atenția En Privé
Inchide

Sign in

Inchide

Cos (0)

Cart is empty Nu sunt produse in cos